kedvezményezett neve: FeWe Biztonságtechnika Korlátolt Felelősségű Társaság
A fejlesztés tárgya: Vállalati innováció a FeWe Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 28 161 620 Ft, vissza nem térítendő támogatás
A projekt az Európai Unió támogatásával, a magyar állam társfinanszírozásával valósult meg.
Projekt azonosító száma: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00265
A projekt tartalmának részletes bemutatása:
A FeWe Biztonságtechnika Kft. fejlesztési projektje a vállalat működésének széles körű megújítását tűzte ki célul, különös tekintettel a termelési, szervezeti és marketingfolyamatokra. Az innovációk elsődleges célja a versenyképesség növelése és a modern üzleti kihívásokhoz való alkalmazkodás.
A termelési folyamatok terén a vállalat digitalizálja a sűrített levegős légzésvédő készülékek műszeres felülvizsgálatát, egy számítógéppel támogatott mérőrendszer bevezetésével. Az eddigi manuális vizsgálatok helyét egy hatékonyabb, gyorsabb és pontosabb technológia veszi át, amely lehetővé teszi a készülékek biztonságos működéséhez szükséges fizikai paraméterek – például a nyomáscsökkentő, a tüdőautomata és az álarc – pontos mérését. A mérési és kiértékelési idő jelentősen csökken, ezáltal nő a szervizelés gyorsasága és megbízhatósága. A digitális dokumentáció révén a mérések visszakereshetők, ami a szerviz minőségét is javítja. Az új rendszer bevezetése lehetővé teszi több megrendelés teljesítését ugyanannyi idő alatt, ezáltal hozzájárul a bevételek növeléséhez és az ügyfél-elégedettség fokozásához.
A szervezeti működés korszerűsítésének központi eleme egy ERP rendszer bevezetése, amely támogatja az üzleti folyamatok átláthatóságát, a munka ütemezését, a készletgazdálkodást, valamint a számlázási és kontrolling tevékenységeket. Az adatok valós idejű kezelése lehetővé teszi a gyorsabb, megalapozottabb döntéshozatalt, miközben jelentősen csökkenti az adminisztratív terheket.
A marketing területén a vállalat célja az online és offline jelenlét megerősítése, valamint a márkaismertség növelése. A weboldal és webshop fejlesztése, új grafikai elemek és felhasználóbarát sablonok bevezetése révén javul a felhasználói élmény és a márka megjelenése. A közösségi médiás kommunikáció is megújul, egységesebb és tudatosabb arculatot kap, amely támogatja a márkaidentitást. Az offline marketingeszközök – például a kiállításokon használt sátrak és rollupok – szintén új arculatot kapnak, figyelemfelkeltőbbé és egységesebbé válnak. Ez segíti az ügyfelek márkával való azonosulását és elköteleződését.
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2026. 07. 31.
A fejlesztés tárgya: Vállalati innováció a FeWe Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 28 161 620 Ft, vissza nem térítendő támogatás
A projekt az Európai Unió támogatásával, a magyar állam társfinanszírozásával valósult meg.
Projekt azonosító száma: GINOP_PLUSZ-2.1.3-24-2024-00265
A projekt tartalmának részletes bemutatása:
A FeWe Biztonságtechnika Kft. fejlesztési projektje a vállalat működésének széles körű megújítását tűzte ki célul, különös tekintettel a termelési, szervezeti és marketingfolyamatokra. Az innovációk elsődleges célja a versenyképesség növelése és a modern üzleti kihívásokhoz való alkalmazkodás.
A termelési folyamatok terén a vállalat digitalizálja a sűrített levegős légzésvédő készülékek műszeres felülvizsgálatát, egy számítógéppel támogatott mérőrendszer bevezetésével. Az eddigi manuális vizsgálatok helyét egy hatékonyabb, gyorsabb és pontosabb technológia veszi át, amely lehetővé teszi a készülékek biztonságos működéséhez szükséges fizikai paraméterek – például a nyomáscsökkentő, a tüdőautomata és az álarc – pontos mérését. A mérési és kiértékelési idő jelentősen csökken, ezáltal nő a szervizelés gyorsasága és megbízhatósága. A digitális dokumentáció révén a mérések visszakereshetők, ami a szerviz minőségét is javítja. Az új rendszer bevezetése lehetővé teszi több megrendelés teljesítését ugyanannyi idő alatt, ezáltal hozzájárul a bevételek növeléséhez és az ügyfél-elégedettség fokozásához.
A szervezeti működés korszerűsítésének központi eleme egy ERP rendszer bevezetése, amely támogatja az üzleti folyamatok átláthatóságát, a munka ütemezését, a készletgazdálkodást, valamint a számlázási és kontrolling tevékenységeket. Az adatok valós idejű kezelése lehetővé teszi a gyorsabb, megalapozottabb döntéshozatalt, miközben jelentősen csökkenti az adminisztratív terheket.
A marketing területén a vállalat célja az online és offline jelenlét megerősítése, valamint a márkaismertség növelése. A weboldal és webshop fejlesztése, új grafikai elemek és felhasználóbarát sablonok bevezetése révén javul a felhasználói élmény és a márka megjelenése. A közösségi médiás kommunikáció is megújul, egységesebb és tudatosabb arculatot kap, amely támogatja a márkaidentitást. Az offline marketingeszközök – például a kiállításokon használt sátrak és rollupok – szintén új arculatot kapnak, figyelemfelkeltőbbé és egységesebbé válnak. Ez segíti az ügyfelek márkával való azonosulását és elköteleződését.
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2026. 07. 31.
